7 maj...

Vaknade av solen i ögonen imorse igen...
Sen försvinner den under dan och det blir skitkallt!
Och världsrekord i kyla förstås bara för att vi tränar... Regn, blåst och hagel så man skulle kunna tro att det är höst istället för vår... =(
Men vi biter ihop och kör på!!! Tror att det stärker oss i längden!!! =)
Träningen var skitkul, det gick rätt bra och jag känner mig pigg i kroppen!!! TACKAR!!! =D
Hoppas känslan sitter i till söndag bara... Grymt spelsugen nu!!!
Hade tänkt att jag skulle promenera en sväng före träningen, men jag ställde in och tog istället itu med lite disk och dammsugning... Tyckte det behövdes!!!

En dag till bara nu så är det helg sen!!!
Känns konstigt att sitta hemma ensam ikväll, förra torsdan var det bra nog till drag här!!! =D Trevligt!!!
Imorron blir det, ja just det... FOTBOLL!!! =) I Norrala... Måste ju passa på när tillfälle bjuds!!! ;P
Lördag blir det också... FOTBOLL!!! =)
Först Mohed och sen kanske också Ljusne, vi får se hur det känns och om tiden medger...
Hade även tänkt hinna med ett pumppass där mitt på dan... ;P
Och sen söndag är det ju äntligen SERIEPREMIÄR!!!
Ni märker, mitt liv är fyllt av fotboll!!! Det gillar vi!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0