8 maj...

Äntligen fredag och helg!!!
Åke har namnsdag, så stort grattis till alla Åkar därute!!! ;P
Såå jäkla skönt med fredagkväll efter historiens längsta och mest dryga vecka tror jag... Vet inte varför, men trögt har det varit...!

Grekisk buffé på CFL till lunch... Ingen chans till hångel ikväll tänkte jag så jag åt extra mycket tzatziki...! =)
Satan i gatan va gott det var!!!
Och nåt hångel blev det inte heller, så jag kunde gott unna mig den där vitlöksröran!!!

Handling av mat efter jobbet...
6,5 km löpning på det... ;)
Kändes som att buffén åkte hiss då, men fan, va det känns bra nu!!! Nöjd liksom!!!
Fotboll i Norrala sen, trevligt värre!!! Och ja, jag är verkligen ÖVERALLT!!! Men det får omgivningen stå ut med! =)

Har bokat in mig hos Emelie kl 09:15 imorron bitti... Ska fixa brynen å få lite färg på både dem och fransarna... Jösses va fin jag ska bli!!! =)
Sitter här med slingor i håret nu också...
Active har öppethus i helgen... Man får prova på lite olika träningar och göra lite hälsotester, så det blir lite tester imorron... Ska bli intressant att göra en sån där kroppsvägning då man får se hur mycket fettet man bär på väger!!! =D
Sen lite blodprover också kanske, vi får se... Ett pumppass ska också hinnas med innan det är dags för...; FOTBOLL igen!!! ;P
Först Moheds hemmapremiär i div 2 och sen Ljusne-Bergviks herrar...
Och efter det är det bara att åka hem för tillsnyggning inför kvällens festligheter!!! =)
Kommer dock att bli en lugn tillställning för mig, har ju min seriepremiär på söndag att tänka på och den är GRYMT VIKTIG!!!

Nu väntar sköljning av håret, hoppas att det blir bra!!!



Skulle vilja veta va felet är ändå...?!
Känns inte så bra tycker jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0