9 maj...

Och lördan är redan i full gång!!! =)
Har varit och fixat ögonen hos Emelie... Skitbra blev det!!! Duktig du är gumman!!! =)
Ögonbrynen är lite mörka, men det vänjer vi oss vid snart nog! Efter duschen sen så har nog färgöverflödet försvunnit och då känns de bleka igen... =)
Har även hunnit med ett besök på stan... Två sorters leggings till ikväll är införskaffade, kunde inte riktigt bestämma mig så jag tog tre och betalade för 2 och kan välja och vraka som jag vill... ;)
Besökte bolaget också... Det blir vitt vin ikväll! Känns bra, för då går det att ta det lugnt!

Väntar med spänning på tjejernas match i eftermiddag!!!

Nu ska jag packa träningsväskan och bege mig mot Active igen... Först ska fettet vägas och sen fortsätter arbetet med att få bort det... Vi ska pumpa!!! Och jäklar om det blir fullt...!!!





Killar, jag tänker på er i er sorg... ♥
Jag vet hur det känns att mista sin mormor sådär hastigt...
Era tack-sms igår värmer mycket, jag vet att jag betyder mycket för er fast det finns de som säger att jag inte gjort mitt bästa för er!!! Ni vet var jag finns!!!
Shit, va livet är bräckligt... Hon var hur pigg som helst förra söndagen, för att bara ett par dagar senare vara borta... ='(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0