Eh...

Söderhamn...
Va äre egentligen för skit...???!!!!
Egentligen borde jag inte ens sitta här och skriva, men jag kan fan inte låta bli!!!
Onykter är jag, det erkänner jag LÄTT!!!
OCH FÖRBANNAD!!! För man behandlar inte Ullis hur som helst!!!! Egentligen har det ingen betydelse att jag är onykter, för jag har reagerat lika nykter...
Ena dagen passar det hur BRA som helst, säger inte mera, för att nästa dag ignorera mig helt och hållet...
Jag köper inte det!!! Håll då truten från första stund!!!
DU kan skatta dig lycklig att jag inte har ditt nummer, för du har fått känna på Ullis mindre bra sida direkt, jag lovar!!!
Trevligt att vakna upp nån annanstans än hemma en morron och nästa dag stiger personen man tillbringat natten hos hemma hos en själv på fest och låtsas om som att man inte känner varann...
Är min reaktion konstig eller...?!
Det finns lite mer att prata om också egentligen...
Egentligen så kändes det nog som att det var en engångsföreteelse från både DIN och min sida... Men man kan ändå bete sig vuxet... Och man säger inte vad som helst heller, vare sig man är nykter eller ej...?!

Önskar jag vore nån annanstans än här just nu...
Men det är ju också bara en helt vanligt önskan...!

GE MIG DENNA LÅTEN!!! FÅR HELT ENKELT BARA INTE NOG!!!


Kommentarer
lindström

ah men seriöst.. man ska inte förvä'nta sig nått.. ett jävla skräp är dom.. dom borde v a så jävla nöja att dom får va med oss.. ända anledningen att do får ligga är att det finns mindre killar i söderhamn än tjejer å helt plötsdligt tror do m att dom kan välja...MEN ELLER HUR!!!!

2009-05-03 @ 03:55:10
Ullis

Sv; Hahaha!!! Du har såå jävla rätt Lindström!!! =)

Du vet ju va jag sagt... Men ändå!!!

2009-05-03 @ 09:19:00
Linda

Men ja veeeeeeeeeeet :) första 5 gångerna jag hörde den bröt jag ihop totalt.. VARJE gång!! Ja vad gjorde man utan mamma?! Oj va arg du är, va är det för pucko som är idiot mot ullis? Hmm.. Kom till Gävle å festa med mig snart så jäklar... :) Eller säg såhär till han bara: MEN JAG ÄR INTE SUR; DIN JÄVLA IDIOT!!! hahaha.. STOR kram gumsan

2009-05-03 @ 12:37:04
URL: http://lindaceciliasundin.blogg.se/
Emelie

VAD ÄR DET FÖR FÅNE? Nyfiken, send me ett sms =)

2009-05-04 @ 23:45:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0