Första hemmamatchen...

För säsongen är spelad...
2-2 mot Bollnäs... Känns si sådär... =/
Vet att det ALLTID är tufft mot Bollnäs, de är tuffa de där tjejerna alltså... De tog ledningen med 1-0 och vi kvitterade och tog sen ledningen, men orkade tyvärr inte hålla 2-1 utan de fick göra 2-2... =(
Vi gjorde som helhet en bra match och ett grymt jobb!!! En pinne ikväll är bara början, nu kör vi vidare mot nya mål!!! För ni vet; SUPERGIRLS JUST FLY...! ;P

En arbetsdag kvar också till långledigt!!! Ska bli grymt skönt!!! Jag ska fixa till lite sommarfint här hemma på onsdag har jag tänkt, sen får vi se vad det blir av resterande ledighet... Fotbollsmatch på torsdag igen i alla fall och nån fest ska väl också hinnas med är det tänkt...! ;P

Och helgen som gick var helt underbar som jag skrev tidigare... Agnes är ju bara för härlig!!! =)
Shit vad jag saknar er redan!!! ♥
Mamman och jag åkte ner strax efter lunch på fredagen... Vi hämtade upp Madde och Agnes för att åka och handla lite mat för helgen... Gjorde staden Södertälje på lördagen, sen 31-årskalas på söndagen innan vi tillslut kunde slita oss och åka hemöver igen...
Så tråkigt att tiden går så himla fort!!! =(
Man hinner knappt ta tillvara på tillfället innan det är över...

Nu väntar sängen och en god natts sömn... Imorron när jag vaknar vill jag INTE vara stel...! Antar att det är en önskan som inte kommer gå i uppfyllelse, men om man vill tillräckligt mycket så kanske det blir så tillslut ändå...?! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0