Puh...!!!

Jag kan andas ut... Han lever!!! Även om jag tycker att  han inte är särskilt smart för tillfället...!!! =/
Men jag kan i alla fall fortsätta följa den här serien...

Har fixat käk till lunchlådan; fullkornslasagnette med bacon... Längtar redan till lunch imorron, har provsmakat och jag måste få säga att min matlagningskonst inte går av för hackor!!! ;P
Och jag kan mer än bara köttfärssås och omelett hörrni!!! =)

Dags att sova nu och ladda inför morrondan...
Ljusdal imorronkväll, smaka på den ni!!! Jag tycker det ska bli otroligt spännande!!! Undrar om det är sig likt däruppe också...???!!! Det är mer än ett år sen jag var där sist... ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0