Söndagkväll, bra sent...

Shit, vilken helg!!!
Har haft såå jäkla kul!!!
Vårt team är oslagbart!!! =)
Torsdag var det ju fest med grillning och grejer... Trevligt värre!!! Lite folk på krogen, men ändå helt ok...
Innefattade en walk of shame på fredag morron... ;P Hahaha!!! Ibland kan man ju fundera va man håller på med, men va fan!!! Lever ju bara en gång så varför inte passa på att göra det ordentligt???!!!
Hann bli en promenad till den dan... Träning på Hällåsen i nya konstgräshallen, kunde inte hålla mig därifrån! =)
Varmt, jobbigt och bakis... Ingen bra kombination, men det funkade ändå!
Grillning hos Tranbergs sen... Underbart!!! ♥ Och naturligtvis en hel del som snackades igenom också!!! Nån som är förvånad...?! ;P

Lördag...
Kanonväder och bikiniläge på balkongen ett par timmar!!!
Fotboll och fest sen... Kan det bli bättre en lördag?!
Älskar att fotbollssäsongen har dragit igång!!! Nästa helg kommer mitt lag igång också, ÄNTLIGEN!!!
Partajet då...?! Helt lyckat som vanligt!!! Lekar och ölspel så klart... Och trevligt!!!
Lite undrande över vissa beteenden, men inget som jag grubblar mycket på... Lite överdrivet inlägg inatt kanske, men ni vet ju att med alkohol så spär man lätt på!!! =)
Mesta upprördheten berodde nog på att min plan sket sig!!! =D Hahaha!!! Gillar ju att ligga steget före, men nu fick jag spö!

Söndag...
Krattning av anläggningen i Mohed...
Fotboll... Lite mat... Mera fotboll... Och mera mat... Film hos Hanna & Nicklas... ♥
TUSEN, TUSEN TACK TILL ALLA SOM VARIT MED FÖR EN HELT UNDERBAR LÅNGHELG!!! Vi gör det igen, snart!!! =)

Solen och värmen gör mig så jävla gott!!!
Humöret är verkligen på topp!!!
Känner själv att jag är helt jävla galen, men det bjuder jag på!!! =)
Köper ni det ni andra årsarbetare...?! ;P



Kommentarer
Helen

låter som du haft en kul helg.. men jag har haft en kanonershelg.. ja du agnes faller man för lätt.. go unge... nästa gång åker vi nog ner hela familjen

ah har saknat madde så mycket så det var underbart att åka ner..



kram

2009-05-04 @ 21:55:55
URL: http://helenw78.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0