10 november...

Blev värsta glad och överraskad imorse... Fattar inte hur jag kunde missa den stora nyheten igår...???!!!
MARCUS ALLBÄCK ASSISTERANDE FÖRBUNDSKAPTEN I SVENSKA LANDSLAGET!!! =D
Fy fan va kul för han OCH mig för all del! =) Jag kommer sitta ännu mera klistrad framför tvn nu när det vankas match!!! Tror att det kommer bli skitbra, även om det bara är för en match nu... Hoppas det blir fortsättning!!!

Tisdan har rullat på precis som alla andra tisdagar...
Jobb... Handla lite... Hittade skitmysiga jul-ljusstakar på Dollar Store, svarta med 3 tomtar med luvorna nerdragna för ögonen... Tror de kommer passa perfekt här i jul! =)

Kom hem... Skalade potatis och förberedde för potatismos... Bytte kläder och drog ut på en löprunda... 54 minuter var jag ute!!! (Har mätt upp rundan nu på Iform.se och den mätte drygt 8,5 km...) Jag är grymt glad och stolt för det, jag har ju trots allt nästan 80kg att släpa runt på så jag tycker allt att jag var duktig! Tilläggas bör att jag knappt var trött när jag kom hem... Visst, det känns i kroppen... Rumpan, baklåren och ryggen var rätt trötta men jag var knappt anfådd!!! Känns hur bra som helst!!! =D

Kokade potatisen och slängde mig i duschen... Sen gjorde jag potatismos och värmde en julkorv... Fy tusan va det var gott!! Å va väl värd det jag var!!! =D
Har en äppelpaj i ugnen nu, Mallan kommer ju på fika efter träningen imöre... Det ska skvallras igen!!! ;P

Nu blir det tv innan det är dags att sova...
Säsongsstart på Brothers & Sisters ikväll...
På tal om det... Undrar hur det är med True Blood imorron?! Förra veckan hade det tydligen gått 12veckor sedan starten och flera program va det inte i första säsongen... =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0