11 november...

Alltså 11/11... Får man önska sig nåt då??!! ;P
Det är onsdag - IGEN!!! Full fart mot helgen!!! =)

Har pumpat ikväll... Det blev ju ingen favorit i repris-tågresa så jag behövde inte boka av träningen idag... ;)
Körde på rätt bra, vågade lägga på lite mera faktiskt så imorron kommer träningsvärken som ett brev på posten! Egentligen är den redan här efter gårdagens löpning... Bra tränad?! =/
Imorron ska jag göra om det!!! Löpningen alltså...
Efter träningen var Eva och Malin hit på lite fika... Äppelpaj bjöds det på och jag tror den gick hem! =)
Surrades en hel massa också... Alltid lika trevligt tjejer! Vi gört igen!!

I brevlådan igår låg en katalog från H&M... Det gillar jag!! Hittade en rätt läcker klänning som skulle passa till nyår... Såg den på nätet i förra veckan också... Men när jag knappade in artikelnumret så fick jag till svar att den var SLUT i den färgen jag ville ha... HUR FAN KAN DEN VA SLUT NÄR KATALOGEN KNAPPT KOMMIT UT???!!! Gör mig lite lätt irriterad!!! =(
Tur att de kompenserar med ögongodis i den där katalogen... ;)
Det finns de som tycker att jag är kräsen bara för att endast det bästa är gott nog för mig...
Och han här skulle väl duga...???!!! Han är väl god nog för mig va??!! Och jag skulle ALDRIG säga nej tack om han fråga om vi skulle ses...!!! ;P


Sista delen av True Blood var idag... Nu får vi vänta ända tills 24 februari innan säsong 2 kommer... =(
Hur ska det gå???!!! Jag kommer få vampyrabstinens...


Kommentarer
´Rosa

Han säger man inte nej till:) Det är väl klart att du ska vara kräsen,bara det bästa passar dig :=) Ha det så gött/Stor Kraam

2009-11-12 @ 07:51:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0