12 november...

Toorsdaaa!! =)
Har väl inte hänt så mycket idag...
Julkorv med hemlagat potatismos till lunch idag igen...
Pepparkakor till kaffet... ÄNTLIGEN!!! Som jag har längtat! =)

47 minuter löpning efter jobbet... Här är min runda... Om man kan lita på mätverktyget så är den ju nästan 8km... Jag är skitnöjd!!! Det här känns grymt bra! Hoppas detta håller i sig ett tag nu så jag kan fortsätta ett par gånger i veckan... Vore väl fan om inte fettet skulle brännas då!!! =)

Det blir tvn för hela slanten nu, inte mycket att se men...
Har tvätt i torktumlaren, annars skulle jag nog gått och lagt mig! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0