17 november...

Hade ju ingen matlåda tills idag heller, (min mat blev ju förstörd i lördags om ni minns...) börjar bli tomt på kontot också nu när jag måste köpa mat varje dag... ;)
Idag blev det paltbröd med vitsås och fläsk!!! Gissa om det var gott!!! =D

Har avklarat en löprunda på drygt 4km i regnet, men jag gillar det!
Sen fika på Wayne's med den nya fb-gruppen! Mycket bra initiativ och fika är ett trevligt sätt att umgås! Eller hur Sofie?! ;P

Ska väl bli lite tv här nu...
Det blir sent ikväll, men det gör inget! =)



Finns det nån därute som är synsk och kan se och berätta för mig var fan jag gjort av min kam...?! Hittar den inte, den är spårlöst försvunnen... Hade den igår morse, men nu är den som bortblåst... Vad är det som händer här...?! =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0