18 november...

Onsdag och halva veckan har gått igen! =)
Har drabbats av latmasken eller nåt annat, orkar inte göra nån nytta alls efter jobbet så det blev ingen matlåda idag heller... Har ätit Dansk Skomakarlåda som var nåt så grymt gott! Äter som en hel karl och tror att jag inte behöver äta nåt mera på hela dan sen, men när klockan är halv 5 så är jag hungrig som en varg igen... =/
Det blev en macka, kan ju som bekant inte äta nåt mera när jag ska träna... Jag hade problem med den ändå, fast det gick 2timmar mellan intaget och träningen... =/
Mackor är ju skitbra! De sätter sig ju inte alls som en ring runt magen... =(
Säsongens andra fotbollsträning idag... Fystränarn GH skulle komma på besök, han fick 30 min uppvärmning + sista kvarten av träningen... Och just den där sista kvarten, den tog den!!! Har kört utfall på pumpen huur länge som helst åsså kör vi 3x15 steg kanske och benen krampar... =/ Shit, imorron får nog jag hoppa från sovrumsfönstret ner i bilen... Jag kommer inte klara trappan! Jag har redan träningsvärk, hur fan ska det då kännas imorron?!!! =S
Nån som har en såndär handikapplyft att låna ut, jag kommer med största sannolikhet att behöva en sån när jag ska på toa imorron... =)
Men det gör ingenting!!! Det ska ju kännas att man tränat, annars är det väl ingen idé???!!! =D
Det värsta är att det här skulle vara lugnt... Hur blir det sen när vi kör för fullt då?! En positiv grej är ju att vi i alla fall måste vara jävligt fit framemot vårkanten... DET SER JAG FRAM EMOT!!! ;)

Fotboll på tv nu... Sverige-Italien... Ingen jättebra match, men kul att han satsar på lite nya och hungriga spelare!!! Och älsklingen gör sin debut som assisterande förbundskapten också! Har inte sett honom nåt än... Dåligt!!! =(
Och för er som undrar så har jag min Sverigetröja på mig... Men jag skippade trosorna... Ja, jag har ju trosor på mig men andra än Sverigetrosorna... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0