19 november...

En sketen dag kvar till helg!
Det har varit en låång vecka...
Kan det bero på att vi får finfrämmande imorron månne...?! =)
Lillasyster med familjen kommer hem!!! Det ska bli såå mysigt!!! ♥
På lördag har vi julmarknad i Mohed också, 11-16... Kom gärna förbi och kika eller i alla fall ta en fika!! =)

Träningsvärken har faktiskt inte varit av värsta sorten... Inatt var den grym, det har gjort riktigt ont i benen!
Jag behövde inte hoppa ifrån sovrumsfönstret ner i bilen imorse i alla fall, det gick bra att gå i trappan! Men att sitta på min kontorsstol på jobbet var rätt så jobbigt direkt imorse, domnade nästan bort i rumpa och baklår... Verkar jävligt bra tränad?! Vad har benböj och utfall gett på pumpen då?! Verkar finnas hur mycket muskler som helst i ett par bakben i alla fall...
Tänkte att jag skulle jogga bort den lilla träningsvärken som fanns kvar på eftermiddan... Så det blev en runda på precis 1h och nästan 9km, får jag vara rätt nöjd med eftersom jag tog det ganska lugnt!
Skulle städa efter duschen, men jag struntade i den igen för jag kom på att mamma hade namnsdag... Åkte dit och fikade istället, mycket bättre! =)

Nu blir det sängen här... Va lite sugen på en chat, men jag hejdade mig... Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har en grej men jag vet inte... Hmm, måste kolla läget lite bättre först! ;)

Måste berätta först att jag haft herrbesök inatt... Rätt märkligt för Eva och jag pratade om det på telefon igår... Och sen händer det igen inatt, det var länge sen sist... Den här gången såg jag så tydligt, en lång kille i en grön träningsoverallsjacka med polokrage liksom... Har inte en aning om vem det är...
Det är bra konstigt för jag ser så jäkla tydligt att det står nån i mitt sovrum och jag tittar flera gånger, men när jag sätter mig upp i sängen så är han spårlöst borta... Lite läskigt måste jag säga! Undrar vem han är?! Jag ville ju att det skulle va nån jag känner som typ farfar eller mormor... Men detta var inte farfar, jag tror inte han var så lång... Pappa är ju en avbild av honom och han är ju inte särskilt lång...
Jag hoppas verkligen att jag kan somna nu... Vill inte ligga vaken och vara skakis!

Go'natt!



Kommentarer
Caroline

Usch, lät läskigt de där!! speciellt när man inte vet vem de är..

Har också varit med om de där nån gång, sett en karl som går i hallen hemma.. men är ganska säker på att de är farbror min :)

Hoppas de är en snäll en som hälsar på dig iaf!! :D

2009-11-20 @ 11:57:34
URL: http://carolinerosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0