20 november...

Äntligen fredag och helg!! =)
Levern jublar över en lugn sådan... ;)

Jag somnade skönt efter lite om och men igår, men har inte märkt av nåt besök i alla fall...

Idag har jag ätit lunch med bästaste Sofie ♥, hon är bara underbar!!!
Vi åt tacobuffé på CFL som var grym (smakade som tacos brukar göra och inte kanel) och sen blev det chokladpudding med grädde till efterrätt... SMASKENS!!! =)
Det är ju hur trevligt som helst att äta lunch där på fredagar för det är tokmycket folk!! Tummen upp för det och mera fredagsluncher ute åt folket!!! =D

Finfrämmandet är på väg, fick ett mms tidigare...
Har packat i ordning lite för helgen, för naturligtvis flyttar ju jag också in hos mor & far... ;)
Nu blir det ett besök på bolaget bara så åker jag sen, ska köpa ett par öl så jag har till maten så helt vitt blir det inte... =)

Kanske att jag kommer få träffa på en av mina gamla bästisar i helgen också...
Vi har chattat här några kvällar och pratat massor av gamla minnen, det är såå himla kul!!!
Tråkigt att man kommer ifrån varann, men det blir ju lätt så här i livet...
Våra minnesdiskussioner började omkring den här låten... Som spelades hejvilt på vår skolresa i 6:an efter att vi lyckats snacka oss till att få låna en kassettbandspelare... Vi pratar inte om hur längesen det är, men jag säger såhär att det var inte igår! ;)


Trevlig helg!!!

Pssst... Kom ihåg JULMARKNAD, IDROTTSGÅRDEN MOHED LÖRDAG 21/11 11-16... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0