22 november...

Har haft en supermysig helg!!! ♥
Varför måste tiden gå så jäkla fort?! Det känns som att man inte alls hinner utnyttja tiden...
Lilla Agnes... Vilken gobit hon är!! Undrar vad som rör sig i hennes lilla huvud? Lite blyg i början, men det går över rätt så fort och sen är det full fart! Vi har lekt och busat mest hela tiden... Nu dröjer det ett tag igen innan vi ses... Det blir väl jul nästa gång, tror knappast vi ses nåt före... =(
Antar att hon pratar för fullt då också, hon bara bubblar av läten nu och är inte tyst en sekund! Hatar att vi bor så långt ifrån varann!!!

Julmarknaden gick riktigt bra! Mycket folk från första stund och en fågel viskade att överskottet var bra, det gillar vi!!! =)

Fick en förfrågan från Sofie i eftermiddags om vi skulle gå på bandy... Jag hade inte tänkt det för vädret var inget vidare, regn och regn mest hela tiden... Men jag hakade på!! Fick se en seger idag också!!! =D
Och det är ju riktigt roligt med bandy, dessutom får man ju träffa lite trevligt folk!!! Det är ju också en bonus!

Hade tänkt titta på Bridget Jones också, men jag somnade efter sporten kl 20:00... Vaknade till lite och bytte kanal till filmen kl 21:00 och sen såg jag lite av slutet bara... Verkar pigg...?! Inget bättre att vara hemma på helgerna, det är lika bra att partaja på! Man blir ju inte piggare av att bara vara hemma heller...
Nu fanns det ju en mycket bra anledning för mig att stanna hemma just den här helgen, när familjen var på besök! Och säkerligen så finns både krogen och gästerna kvar nästa helg... ;)

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0