23 november...

Måndag, som vanligt segt som sirap...
Exakt hur trött som helst imorse... Fattar inte varför det är så svårt att vara pigg?! Och den ständiga frågan; varför är sängen alltid som allra skönast när det är dags att stiga upp...???!!!

Har tränat fotboll ikväll och jäklar va roligt det är!!! =)
Tror det kommer bli hur bra som helst, bara vi blir vänner på riktigt bollen och jag... Måste hålla i mina egenträningslöpningar också!

Glömde ju berätta att jag var extremt kulturell i lördags också...
Vi gjorde ett besök vid den gamla backhopparbacken på Baggberget i Söderala! Fattar ni?! Backhoppning i lilla Söderala!!! Hur läckert är inte det?! =)
Det finns inte mycket kvar av själva hoppbacken förutom några betongfundament och lite träbråte... Men det har funnits där!!! =)

Orkar inte göra nån matlåda nu heller... Jag vet!!! Jag är det lataste som går i ett par skor just nu, men det skiter jag i! Finns ju andra saker som är mycket roligare! =)

Strax dags för sängen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0