24 november...

Exakt 1 månad kvar till julafton!
Och exakt 1 dag kvar till lön!!! =)
Den kommer välbehövligt och den var fin som snus!!! Fick specen idag... =) Fan, borde ha traktamente varje månad så det biter lite...!

Ullis har faktiskt gjort endel hushållsarbete idag...
Tvättat ett par maskiner...
Bytt sängkläder...
Knäskurat toaletten...
Diskat...
Lagat mat och ätit... Har en matlåda till imorron också!
Dammsugit...
Ni ser, jag kan om jag vill!!! =D
Och nu kan jag ta emot besök igen utan att behöva skämmas!
Känns skönt att inte ha allt stök kvar till torsdag heller, det räcker med att byta gardiner och plocka fram stakar och stjärnor då...

Har bedrivit en kampanj på Facebook idag om ett äventyr på fredag...
Bandy på Sävstaås först; Bollnäs-Broberg...
Sen Perssons Pack på Statt här... Känns som att det skulle kunna bli en superfredag!!! =D
Jag är i alla fall tokladdad!!! Vet att jag är tidigt ute, men det gäller att hela tiden ha saker att se fram emot!!! =)
Så, om du är sugen att hänga med hör av dig!!! Vi är i alla fall 4 tjejer som är helt klara nu, men ju fler desto bättre - både killar och tjejer naturligtvis!!!

Nu väntar Brothers & Sisters, sen sovtajm!!!

 



Kommentarer
Madeleine

Hej, såg ditt svar nu. Vart lite fundersam på om det verkligen va du när du skrev hoppas det är bra, tänkte att vi setts nyss och sen att du inte länkade till din blogg ! haha

Hoppas lönen suttit fint idag ! :)

Kram

2009-11-25 @ 19:47:04
URL: http://mermadeleine.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0