25 november...

Halva veckan har gått!!! =)
Lönen sitter på kontot och jag har börjat nalla av den... Det är precis som det ska! ;)
Var till DollarStore och köpte nya julgardiner till sovrummet, de hade så roliga med tomtar på så jag slog till! Köpte även en liten present till lilla mamma, givetvis får ju pappa också ta del av den... Bara för att de är som de är!!! OBYTBARA!!!
Mamman är i Stockholm så jag har hjälpt henne handla lite specialgrejer som inte finns kvar när hon kommer hem... Visst är jag duktig!? =)

Har tränat fotboll idag igen... 4 av 4 nu! Härligt va?! Ombyte förnöjer, synd bara att jag missat 4 av 4 pumppass istället... =( Men jag kommer tillbaka, redan på måndag tror jag minsann! ;P
Köpte risgrynsgröt som jag åt efter träningen med KANEL och socker, och kanel är jättegott till gröt men inte tacos Madde - jag lovar, du behöver inte testa själv...!!! =D

Åh, jag måste åka till Skärså på julmarknad i helgen... Har sett såå fina grejer som skulle vara perfekta julklappar!!! Annars kanske det fixar sig ändå... Men det måste vara supermysigt med julmarknad därute, särskilt om det är bra väder... Men hur stor är den chansen?! =/

Vi verkar bli fler än 4 tjejer på fredag också... Skitkul, verkligen!!! Ska kolla läget lite med biljetter och så imorron... Jag är helt inställd på att det kommer bli KANON!!! =D

Imorron kommer jag byta gardiner och ta fram stakar och stjärnor... Det ska bli såå mysigt! Om tiden räcker till så blir det lite fika också!!! Det gillar jag!!! =)
Men nu är det go'natt!!!


Kommentarer
Madeleine

Ja du har så rätt, det kan gå fort. Hoppas det är bra med dig med :) Kram

2009-11-26 @ 19:18:53
URL: http://mermadeleine.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0