26 november...

Och det är 1dag kvar till helg!!!
Stakar och stjärnor är på plats, gardiner strukna och upphängda... Jag har brottat på soffan nya överdraget och nu är det såå fint här!!! =)
Har hunnit med lite fika också, det har blivit nåt av min nya grej! Det är ju grymt mysigt!!! Framförallt när man har trevligt sällskap!!

Som sagt, en dag kvar till helg nu...
Och imorron är det superfredag!!! Känns som att det kan bli hur bra som helst!!! =D
Kan bli after work också innan matchen, men vi får se... ;P

Jaha, ska jag ta itu med disken innan sängen kanske...?! Förmodligen inte, den får vänta tills imorron! Jag är ganska trött så jag säger go'natt här och nu...!


Kan inte låta bli att le åt en trevlig konversation idag... Jag gillar't!!! ;)



Kommentarer
Rosa

Härligt jobbat Ullis.Hoppas ni får det riktigt trevligt imorgon

2009-11-27 @ 07:51:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0