27 november...

ÄNTLIGEN FREEDAAA!!! =D
Superfredag!!! Och vilken dag det varit!!! =)
Det vankas ju bandy och festligheter ikväll... Hälsingederby i Bollnäs, Jossan kör och jag dricker - bra deal där tycker jag!!! ;) Sen Perssons Pack på Statt... Och jag känner på mig och har känt på mig hela veckan att det kommer bli en toppenkväll!!! Jag hoppas i alla fall, fast om man har för stora förväntningar så blir man oftast besviken men mina förväntningar är inte FÖR stora bara stora... ;)
Flera som hört av sig i alla fall och varit intresserade av att haka på, men i slutänden får vi väl se... Är kanske lite svårt att komma ifrån för endel...

Det blev en favorit i repris till lunch också... Sofie och jag, buffé på CFL... Italiensk denna gången... Men jäklar va trevligt det är där!!! Som min moster sa; 90% män är matgäster en fredag så nu vet vi var vi ska hålla oss runt lunchtid på fredagar! =)
Sofie får mig att må så jäkla bra, hon ger mig massor av energi!!! Hon är underbar!!! ♥

Var på bolaget innan jag åkte hem också, kände att jag behövde fylla på lite... Och där var ett bekant ansikte, shit!!! =O
Var nästan svimfärdig där ett tag, men det gick bra... ;P Hoppas vi ses ikväll!!! Min känsla säger att vi kommer göra det och inte bara du och jag utan jag och flera...!!! =D

Är inne på min 2a... Börja med Falcon och nu Stella, de kommer vara mina vänner ikväll!!!
Ha en trevlig kväll hörrni!!! Och ni som ska se Idol, lova att rösta på Erik!!! Om inte ni själva vill så kan ni väl skicka en röst från mig i alla fall är ni snälla...!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0