28 november...

Wohooo vilken kväll det blev igår! Precis som jag trodde! Synd på bandyn bara... =( Det blev ju stryk med 6-4... Jag som inte alls gillar Bollnäs... Men vilken fest!! 3 600 personer på läktarn!!! Läckert!!!
Det blev ju Statt och Perssons Pack efter matchen, där var inte så mycket folk som jag förväntat mig men det räckte om jag säger så...! ;)
Har en termostat som jag måste kolla... Jag extraknäcker ju som rörmokarlärling vet ni, men verkar som att det bara är på distans för jag har inte sett min arbetsplats än även om jag var närmare än nånsin igår... ;P

Nu laddas det om för nya festligheter... Frågan är bara vad som händer och sker, för Malin var hängig igår efter den där jävla svinsprutan... Har inte hört nåt ifrån henne idag, men jag hoppas hon är på benen!

På återhörande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0