3 november...

Har kunnat betala hur mycket som helst för att få ligga kvar i sängen imorse... Shit, va trött jag var! Även fast jag somnade i skaplig tid igår, som en stock dessutom!!!
Märks att det är nåt i kroppen som inte stämmer... Har haft nys-os här ikväll så imorron är den väl här som ett brev på posten, förkylningen... =/
Valde mellan att laga mat och sova middag efter jobbet... Vinnaren blev den senare, jag sov till Glamour i soffan...
Har varit på ett möte i Mohed också, gällande vår årliga julmarknad... Det står inte på förrän vi är där, 21 november boka in det datumet i almanackan!! Kom och kika eller i alla fall ta en fika!!! =) Fyndigt där! ;)

Nu ska det bli soffan igen, det är ju Brothers & Sisters-tisdag... =)
Antar att jag kommer vara halvdöd imorron igen, för det blir ju sent... Men å andra sidan spelar det ingen roll, jag är trött hur mycket jag än sover...
Har fått rådet att öka dosen på min AloeVera-dryck till 0,5 dl.. Hua! Hur ska det gå?! Kommer väl sluta med att jag kräks, får ju svälja flera gånger... =/ Men det kan det vara värt!

Fick en bild på Agnes idag, gofisen på väg hem från dagis..
Den piggade upp bra nog!!! Usch, va jag saknar er!! ♥ Ni bor alldeles för långt borta! =(





Kommentarer
Anonym

Du får krya på dig :) Fan jag är lika trött o jag har alltid varit en morgon människa:(

2009-11-04 @ 08:52:20
Elin

Gud vad gullig hon är:) stora tjejen nu. Kraam

2009-11-04 @ 14:00:38
Ullis

Sv; Tack d känns faktiskt bättre idag! Skönt! Hoppas bara d inte blir nåt bakslag... =/ Inge kul när man är död på morron... D gillar vi inte! =(



Ja, visst är hon go Elin! =) D går skitfort, hon är grymt olik sig fast jag nyss har träffat henne... Jag hinner lixom inte mä!

Kraaam på dig å! =)

2009-11-04 @ 20:44:52
Elin

Jaa en riktig gobit ser hon ut att vara :) Ja det går hemskt fort.

Kraam

2009-11-04 @ 22:06:32
Elin

Jaa riktig gobit ser hon ut att vara :) Ja det går hemskt fort.

Kraam

2009-11-04 @ 22:08:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0