30 november...

Måndag...
Svart...
Regn och rusk...
Vad är det här för vinter...???!!!
Första advent och julskyltning igår, men det finns inte mycket till julkänsla...
Tur att stakarna, stjärnorna och tomtegardinerna här hemma gör att man har en skön myskänsla i kroppen i alla fall! Får väl hålla sig inne helt enkelt! =)
Har varit på pump med Andreas idag!!! Såå jäkla skönt!! Det är 3v sen jag var på pump senast... Gissar att jag kommer ha träningsvärk imorron, men det gillar jag!!!

Helgen var toppen!!!
Var till Hanna på tjejfest i lördags... Det var längesen sist! Superkul att träffa Annika, det var minsann inte igår vi festade tillsammans!!! =) Det var givetvis jättekul att träffa allihop, men vi har ju ett förflutet Annika och jag... =)

Fick på vinterdäcken igår också, men bara för att det från och med imorron är olagligt att inte ha dem på! För nån snö verkar vi inte få se... =(
Hann även med en 2timmars fotbollsträning, med inslag av lite ben och bålstyrka trots att inte GH var där... Och storcoachen kan minsann det där med att locka fram träningsvärk han också... Benböj, utfall och plankan var inte lätt idag ska jag säga!!! Men det som inte dödar, det härdar så vi biter ihop och kör på!!!
Efter träningen igår åkte Jossan och jag till Aspendos för lite käk, jag tog en pizza... Tyckte jag var värd den faktiskt!
Sen hem till soffan i horisontellt läge... Skulle se Troja, men inte ens Akilles kunde hålla mig vaken... Förstår inte, det måste vara nåt allvarligt!! Såg kanske en halvtimme och sen sov jag... =(

Inget särskilt att se på tv nu heller så jag tror jag kryper ner istället, kan ju hända att jag är pigg imorron då...
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0