4 november...

Och vips så var det redan onsdag igen... Jag är på benen också, än har den inte tagit mig riktigt... Förkylningen! =) Jag känner mig faktiskt lite bättre idag till och med, det gillas!
Det har varit en helt vanlig onsdag också... Jobbat, handlat lite, tränat och sett på onsdags-tv; Grey's och True Blood... =P
Åsså har det kommit lite snö också, blandat med regn så det är inget som syns... =(
Skulle verkligen behövas lite snö nu, för idag har det inte varit ljust på hela dan... Så jävla tråkigt!!!
Tur att det finns sånt som lyser upp tillvaron ändå... En ny bild på Agnes till exempel... =) Det var fotografering på dagis idag...
Ett annat exempel är Tina Turners "The best" på radion... Den spelas fan varje dag nu! Och jag bara njuter och ler när jag hör den och framförallt så minns jag den där måndagkvällen i somras hemma hos Emelie... Efter första och enda segern i division 2, mot Team Hudik... Vilken jävla fest!!! Jag kommer aldrig glömma den måndan!!! =D Och jag tror att det är fler som är med mig där, eller hur?!
Åsså sen kvällens träning - pump med Mia, det var längesen nu!!! Skitbra pass idag också, roligt med lite variation!!! =)
Det gäller att ta tillvara de här tillfällena för att må bra, och det gör jag!!! =)
Nu blir det sängen för mig, tack och go'natt!
Ps. Ryktet säger att jag missat Dig idag med... Jävlars...! Tror minsann jag ska flytta in där! ;)


Så här fin va hon idag, inför fotograferingen... Go'gumman!!! ♥



Kommentarer
Elin

Vilken snygging :)

2009-11-05 @ 11:21:09
Ullis

Sv; Lik sin moster... ;)

2009-11-07 @ 12:29:42
Anonym

Klart hon är :)

2009-11-09 @ 17:19:28
Evis

Vicken goding!!!

2009-11-09 @ 19:33:28
Ullis

Sv; Jaa, en riktig go'bit är hon...! =)

2009-11-09 @ 22:27:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0