8 november...

Söndag... Och Fars dag... Han fick sin present igår redan, för han åkte till fjälls idag... Gissa om jag är avis!!! Vill också åka dit... Slippa det här gråa, mörka och trista och få se lite snö istället!!! 2dm var det i Sälen när de kom upp i eftermiddags... HÄRLIGT!!!

Helgen är slut... Inte många knop har gjorts på Repslagaregatan... Mest slappat i tv-soffan både igår och idag! Igår lyckades jag i alla fall ta itu med lite disk, dammsugning och golvtorkning... Montering och påklädning av fotpall och påklädning av fåtölj, fint blev det dessutom! =)
Vad som åstadkommits idag är en potatisgratäng med köttfärstäcke. Gott!

Förkylningen verkar hålla sitt tag om mig också, den vill inte släppa riktigt... Känns inte alls bra på morron när jag vaknar, men blir mycket bättre mot kvällen... Märkligt!

Fredagen bjöd på bandy, ingen höjdarmatch men ändå seger för Brobergarna så nu måste jag väl fortsätta supporta på plats om det ska bli några poäng... ;)
Vi drog en "after match-fest" här hemma och sen vidare ner till Muskan... En trevlig kväll med trevligt folk! Vi gör om det igen!!!
Nyfikenheten har inte stillats direkt... Istället är förvirringen stor, vad är det som rör sig där innanför pannbenet egentligen...?! Undrar om jag nånsin kommer få nåt svar på den frågan...? Det var nära juh, men sen svischar det till bara så är tillfället som bortblåst! Och svaren lyser med sin frånvaro...

Igår var det bara lugnt, Dansbandskampen och en grymt bra film efteråt "Desperate hours" - se den om ni inte gjort det!
Somnade strax efter 1 och sov till 10 imorse... Shit! Men jag hade inte sovit färdigt då för jag somnade om och vaknade halv 12... Hmm...
Sen har jag legat i tv-soffan precis hela dan förutom då jag lagade mat... Det har varit stora reprisdagen idag... Har sett både Idol, Körslaget, Biggest loser, lite av Mammas pojkar, Bonde söker fru, Top Model och till sist säsongsavslutningen på Ensam mamma söker... =)
Nu ville jag se uppföljningen på mammorna på tv3-play, men det verkar vara överfullt på tv3:s hemsida för jag får ingen kontakt... =(

Jag får väl gå och sova istället...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0