9 november...

Och måndan är nästan över för min del... Skönt! En dag närmare helg! =P
Fredag blir det favorit i repris... BANDY och fest!!! Derby dessutom, Byn kommer ju på besök... Det är ju som upplagt för succé!!! =D
Har kört ett pumppass ikväll, hade tänkt dra en repa på löpbandet också och skita i fotbollsgalan på tv. Den skulle ju antagligen bara handla om Zlatan ändå och han gillar ju inte jag... Men det blev ingen löpning, alla banden var upptagna och det kändes på tok för jobbigt att byta kläder för att köra en runda ute... Säkerligen skulle jag dessutom blivit jävligt kall och förkyld på kuppen så det var inte värt det... ;)
Kollade fotbollsgalan istället  och det blev ju inte så mycket Zlatan förutom guldbollen då... Bara att gratulera!
Destomera Caroline Seger och hon verkade ju vara en glad och trevlig prick...! =/
Blir man sådär när man är en duktig fotbollsspelare, då ska jag aldrig bli bra!!! ;)
Kvällens rysningar stod först Henke Larsson för... Shit, vilken kille! Och vilka minnen till alla dessa bilder!!! Ståpäls över hela kroppen verkligen!!! Det finns bara en av han!!!
Sen när Klas Ingesson klev upp på scenen så var det dags för en omgång rysningar till... Oj, oj, oj... Vilken kille han också!!! En underbar människa!!! Nära gråten där när Pontus Kåmark visade känslor i närbild också... Hualigen!!! Jag måste få säga som Klas själv gjorde; att det gäller att leva idag, inte imorron eller senare utan verkligen ta tillvara på nuet!!! Man vet aldrig när det är för sent...
Fick ju också se världens bästa Marcus Allbäck!!! ♥

Nu har det blivit dags för sängen här...
Over and out...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0