1 000...

Vet ni...
Detta är mitt 1 000:e inlägg!!! =)
Coolt!

Städningen är äntligen klar!!! Tänk att det ska behöva ta sån tid att få det gjort, det är ju såå skönt när allt är klart!
Sista tvätten är i maskinen också, sen kan jag packa undan sommarkläderna och ta fram höstkläderna...
Jag har även slängt laddaren till min tandborste... Ja, det är sant... Jag har förstått att den aldrig kommer flytta hem till mig igen... Om den finns kvar, vilket är högst otroligt, så bor den i en lycklig familj... Det kan den väl vara värd, även om det kanske känns som ett hål i mitt hjärta... ='(

Vi ser matchen hemma ikväll, det blir billigast så... Kommer gå åt mycke pengar till dricka på krogen annars, vi dricker hemma å går på krogen sen istället! =)
Ses vi där?!

Glömde kommentera Idol igår också...
Tycker nog det var rätt många bra insatser, lite konstigt att Karolina åkte ut... Hon är ju duktig även om hon valde fel låt igår, den passade inte henne...
Bäst av allt var Darins version av Coldplays Viva la Vida!!! Jag är rätt trött på den låten, men han gjorde den grymt bra!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0