10 oktober...

Lördagförmiddag...
Heelt underbart!! Sovmorron framförallt!!! =)
Tvättmaskinen jobbar fortfarande, jag har precis avslutat min frukost framför Melrose Place och har lite städning kvar...
Sen ska jag faktiskt ta och bege mig tillbaka till Lindex för att prova den där toppen igen, hittade ett par byxor på nätshopen också som skulle funka till... Hoppas bara den där paddan i provhytten stuckit därifrån så jag får vara ifred!!!
Behöver ett par skor också, stövletter vill jag ha... Lyxfällan, här är jag! ;)

Planen för eftermiddan lyder; LÖPRUNDA... Inte toksugen, men måste göras förr eller senare så varför inte ta tjuren vid hornen direkt och bara göra det...!!! Det är ju hur skönt som helst efteråt!!!
Och va gott det kommer vara med öl sen, bara det borde ju få mig än mer intresserad! ;)
VM-kval ikväll... Ny Sverigetröja har jag... Frågan är bara hur vi gör med matchen... Olles eller hemma?! Antar att frågan kommer vändas fler än en gång idag... ;)

Ha en toppendag hörrni, för det tänker jag!!! =)





Vad tror ni om detta?!
 


Kommentarer
AnnSo

Läste inläggen i fel ordning och blev rätt så fundersam när det stod om att det fanns paddor i provhytterna på Lindex =) Förstod hur du menade(även om du har HELT FEL) när jag läste inlägget under. Ha en trevlig kväll och hoppas Sverige dänger till gröt-pratarna ordentligt. Kram

2009-10-10 @ 15:36:10
Ullis

SV; Tack, va snäll du är! Men den va där idag igen... Inget inköp blev gjort!

Haha, Sofie trodde d hade varit nån kärring där som varit grining lr nåt hon... =D Såå jäkla kul!!!

Tack desamma! Ja, vi får verkligen hoppas de tvålar dit dem så d inte blir nåt jävla fiasko... =/

Kraaaaam!!!

2009-10-10 @ 18:23:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0