12 oktober...

Och vi har kommit till vecka... 42!!! =D
Ännu en måndag har passerat och det är en dag närmare helg... =P
Var på tok för trött för att göra nåt inlägg igår så här kommer hela helgen också...

Paddan va kvar på Lindex i lördags, så det blev inget klädinköp... Min plånbok jublade och gjorde vågen!
Däremot klippte jag till på ett par stövletter för 300:-- på Skokanonen, det var ett kap tycker jag!!
Hem sen och drog iväg på en löprunda... Försöker att undvika asfalt så mycket det bara går, men lite blev det ändå... Jag var ute i 55min, sprang hela tiden nästan sånär som på kanske 5min... Mätte upp rundan idag med IForms bra verktyg och den mätte 9km...!!! Gissa om jag är nöjd??!! =D
Och precis som jag trodde så smakade ölen gott efteråt!
Vi såg matchen hos Elin & Henkan. Supertrevligt som vanligt!!! Men matchen... Vilket fiasko! =(
Jag får väl ta på mig förlusten för jag hade inte Sverigetrosorna och nya Sverigetröjan på mig, jag var ju klädd för fest! Däremot så trodde jag det skulle räcka att jag hade dem på mig hela dan innan... Men icke!
Efter matchen åkte vi på krogen... Olles va vi på och shit va folk!!! Skitkul kväll!!!
Hallonhinken var fylld till bredden där ett tag, men jag måste ha snubblat på nån rot eller stubbe för plötsligt var den bara helt tom igen... Har inge vidare flyt...=(

Just ja... Jag ska börja som rörmokarlärling, mitt första uppdrag är att vara assistent vid ett elementbyte... Vilket jag ser fram emot som fan!!! Kunden gjorde klart i lördags att uppdraget skall utföras denna veckan och att jag skulle deltaga, jag föreslog att vi skulle fixa det redan då men det sköts upp! Väntar bara på klartecken nu!!! ;P

Igår va jag som en slagen hjälte igen... Fick ingenting alls gjort... Orkade inte hålla emot längre än till 21:10, då slog jag igen mina gröna...

Har varit trött idag också, men med lite träning så känns det lite bättre... Värmde upp på löpbandet i ca 20min och sen ett pumppass som var grymt!!! Fan, va jag körde! Kommer säkert kännas imorron också!!! =P
Pappan va in med en matlåda imorse... Den kändes tung som fan och jag hade tänkt dela den på två dagar, men jag åt upp ALLTIHOP idag... Det var ju såå jäkla gott!!!
Hade planer på att göra potatis- & purjolökssoppa idag, men det känns inte som att det är rätt läge för det nu... Blir en utelunch imöre... Furansallad kanske, TACKAR!!! =D

Go'natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0