13 oktober...

Tisdagar som för mig brukar vara veckans värsta dag, men idag är jag pigg! Vaknade långt före klockan... Skönt!
Kanske att det lönar sig ändå att komma i säng tidigt, ska fortsätta med det i mesta möjliga mån så kanske det på lång sikt ordnar till sig!
Det faller direkt ikväll, då det är Brothers & Sisters 22:25... Men skit desamma, jag vill ju se det!

Läste på text-tvn i söndags att Stephen Gately från Boyzone lämnat jordelivet på sin semester på Mallorca, kvävd i sina egna spyor... Tragiskt!!! =/
Boyzone är ju mina favoritkillar!!! Hur blir det nu?! Såg att bästa Ronan var knäckt, de skulle tydligen släppa ny skiva och allt i vår... ='(

Två män fick sätta livet till här i stan i helgen också...
En 20-åring i en förmodad olycka, 20år...!!! Det är på tok för tidigt för att dö!!!
Och en 27-åring, MÖRDAD...!!! =S
Vart är världen på väg??!! Lilla, lilla Söderhamn och människor blir mördade...
Sänder en tanke till dessa två unga människors familjer och anhöriga!


R.I.P Stephen Gately


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0