14 oktober...

Halvtid!!! =)
Tror banne mig det här är världens bästa onsdag...
När jag åkte hem från jobbet så kände jag att jag är sjukt sugen på mat, öl och fotboll på O'Learys... Känns också som att det skulle kunna va mycke folk, har en skön känsla i magen på nåt vis...
Kollade av med två kamrater... Den ena va på direkt, den andra lite tveksam... Men jag ringde och hörde ifall man behöver boka bord och fick till svar att för att vara garanterad plats så var det bäst, det ringde hela tiden...
Jag säger bara MAGKÄNSLA!!! Den kanske inte är så dum ändå...?! ;P Vi får väl se hur många som är där...
Hur som helst så är vi i alla fall tre som ska äta och dricka gott!!! Den tveksamma ändrade sig i ett huj! =)
JAG ÄLSKAR SÅNA HÄR SPONTANA GREJER OCH DE BRUKAR SÄLLAN GÅ FEL!!!

Men först nu lite löpning och pump!!!
HEJJA SVERIGE!!! Hejja Sverige...!!! Hejja Sverige...!!!
Ikväll kommer hela Sverigestassen på i alla fall, det hänger inte på mig nu!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0