15 oktober...

1 dag kvar till helg!!! =)
Vilken dag...!
Man ska ju höra mycket innan öronen trillar av sägs det och idag har jag fått höra både det ena och det andra...! ;)
Vissa saker tror man inte är sant och man undrar ju hur det står till däruppe på endel personer... Ibland kanske man inte ska säga allt man tänker, utan kanske tänka efter både en och två gånger innan man öppnar munnen... =/
Andra saker är bara hur trevliga som helst och gör att man blir lite extra nyfiken... ;)

Fotbollsavslutning imorron!!! =D
Har laddat upp med strumpbyxor och dricka så nu är det bara att åka!!! =)
Benen är nyvaxade också, så det kommer att gå lätt att dansa imorron!!! =) TACK BÄSTA EMELIE!!! ♥
Undrar just om sponsorn är där...?! ;P

Åt lunch på CFL...
Det var några bandyspelare där och laddade upp inför World Cup... Oj, oj va vackert säger jag...!!! ;)
Blev sjukt sugen på pannkaka ikväll så jag har ätit tunna sådana... =)
Blev proppmätt och orörlig så jag har inte tränat nåt ikväll, förutom den något förlängda promenaden till och från vaxningen... =)
Tar igen det nån gång... ;)

Tror jag ska packa ihop för idag faktiskt och säga go'natt!!!


Och humorn då...?!
Befriad från den plötsligt eller...???!!! =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0