16 oktober...

Det är fredag...
Det vankas fest!!! =D
Vi ska avsluta fotbollssäsongen 2009 ikväll...
Det blir mat, det blir dricka, det blir dans och det ska bli såå jäkla kul!!!
Jag har en känsla... Att ikväll blir en bra kväll!!! Har ju haft fel förr, men nu vet jag att det blir bra!!!
Ska hem fort som bara den efter jobbet... Fräscha till mig lite... ;)
Mamman kör mig till Mohed sen, jag lämnar bilen hos dem så kan jag ta en promis imorron för att hämta den... Bra, för då kommer jag ut istället för att dega bort hela dan!!!
Sen är det en ny fest imorronkväll... Kör en 2dagars, kan orienterarna köra 5dagars så kan jag köra 2dagars också! Vill ju inte missa nåt på krogen!! ;P
Lovar dock att det inte ska bli som förra helgen... OK?!
Jasså, jag tror minsann att du är lite rädd för mig... Du behöver inte vara det, men jag förstår varför... =)

Hörde den här på radion... Den passar ju ikväll, eller varför inte hela helgen...???!!! ;P
Den är riktigt bra!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0