17 oktober...

Lördag och dagen efter kvällen före...
TACK FÖR EN SKITKUL FOTBOLLSAVSLUTNING IGÅR!!! Det går inte att misslyckas i ert sällskap!!! =)
Tycker nog att det var en rätt lugn tillställning ändå... Det var inte värsta sorten faktiskt! Men nog känns det i kroppen idag ändå... Det skiter vi i och kör ikväll igen!!! =D
Har nyss kommit hem efter en promenad till Söderala där jag har hämtat bilen... Skönt att komma ut lite! Nu är mitt stora dilemma om jag ska korka upp eller om jag ska ta en tupplur...? Jag är trött som fan, vaknade halv 8 imorse och har inte sovit sen dess så för mitt eget bästa behöver jag nog sova ett tag annars blir det nog en URSPÅRNING ikväll igen och det vill vi inte!! Malin och jag konstaterade att vi skulle ta det lite lugnt så kanske hallonen blev kvar i hinken och inte trillar ur... ;)
Jag lägger mig i soffan framför tvn så löser det sig ganska snabbt, där somnar jag på nolltid!!! =)
Sen ska jag baka pizza!!! Gott!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0