18 oktober...

Söndagkväll och helgen är förbi...
Ny vecka och nya tag imorron igen... Kortvecka, åker till Helsingfors på konferens på onsdag eftermiddag och kommer hem fredag förmiddag. Då stannar jag i Stockholm och åker vidare mot Nykvarn... MYSIGT!!! ♥
Mor och far åker till Eskilstuna och kommer förbi för att hämta mig på söndag sen! Det gillas!!!

Hade en trevlig kväll igår igen i glada vänners lag!
Superkul att Julle & Johanna kom hit!! Det var en rätt lugn förfest, eller egentligen så var hela kvällen rätt lugn. Inte som det brukar i alla fall, FULL GAS... =)
Min mage verkar ha gett upp i helgen, den är inte alls bra... Ont, mår illa och hinner bara äta så blir det retur... Så det blev ingen träning för mig idag, vågade helt enkelt inte... Synd, för det såg jävligt roligt ut! Kul med lite nya ansikten, hoppas vi ses fler gånger!! Bjöds på fika efteråt också, inte dumt det!
Sofie fick ett mindre utbrott efter att jag fixat mina mackor; "Vem fan har lagt marmeladskeden i smöret?!" skrek hon... Och det var ju jag... Plötslig sinnesförvirring där... =)

Nu ligger jag under fleecepläden i soffan, ensam... Skulle ha varit mysigt med lite sällskap men man får ju inte alltid som man vill här i livet... Har kollat på Ensam mamma söker... Marcus fick lämna Madde idag... Hur får man tag i han då tro...??!!! ;P Shit, vilken kille!!! Helt i min smak! ;)
Ska nog ta och krypa ner i sängen snart och hoppas att magen är bättre imorron för det här är inte kul! =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0