19 oktober...

Måndagkvällen är över för min del, jag tänker slå igen mina gröna efter detta...
Magen kändes bra när jag vaknade imorse, men det var falskt alarm för så fort jag kom igång lite som kom det tillbaka... =(
Men jag var på Apoteket efter jobbet, fick ju en kapsel (Omeprazol) av coach i somras som var jättebra så jag köpte såna för att prova och banne mej hjälpte den inte direkt!!! Såå jäkla skönt!!!
Jag gick iväg till Active för lite löpning och ett pumppass om jag efter hårdbevakning hela dan lyckades komma med på, TACK FÖR DET EMELIE!!! =)
Klättrade upp på löpbandet och hade bestämt mig för en halvtimme så jag ställde in det... Men när jag började springa så upptäckte jag att jag tryckt in intervaller... =S
Och när man har börjat så kan man ju bara inte stoppa och starta om... Särskilt inte när det är fullt med andra människor runt omkring...! =)
Så jag körde de där intervallerna i 30 min, sen Andreas pumppass på det!!! Benen kändes ganska trötta på väg ner för trappan på Active... Men nu känns det såå jäkla bra! Jag är grymt nöjd med dagens insats!!! =D
Gjorde iordning en omelett när jag kom hem som jag har ätit... Lite upproriskt i magen, men inte samma smärta... Och omeletten... Ja, den är borta! Mycket skitsnack nu, men... ;)

Gjorde en annan bra grej igår när jag inte kunde somna... Raderade en hel drös med gamla mms och sms ur mobilen som jag inte behöver längre... Känns faktiskt rätt så bra! Men jag erkänner att jag kollade vartenda ett innan jag tog bort dem! =)
Ska ta ett gäng till nu så kanske det är tomt snart, det var ju en hel del... =)
Gör plats för nya liksom, så kom igen nu!!! Trakassera mig vettja!!! ;P


Kommentarer
Eva

Bra gjort!! det känns bra efteråt har ju nyss gjort samma sak :)

2009-10-20 @ 07:52:41
Rosa

Härligt jobbat Ullis o Eva /kramiz

2009-10-20 @ 09:53:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0