28 oktober...

Seeeg dag!! =(
Trött imorse, blev väckt av ett sms inatt där grannen ville att jag skulle dämpa mig lite...
Jag måste verkligen snarka högt, för jag sov nämligen! =/
Kanske ska kolla ordentligt innan man anklagar nån för att störa, vad vet jag...?!

Hur som helst så fick jag ett tips för att pigga upp mig från min gamle vän och vapendragare Anders... =)
Och banne mig, hade han inte rätt!!!
YOU TUBE is da shit!!!
Jag glömmer aldrig den där monsterhelgen för ganska precis 2 år sedan...
Varningen löd; fylla, svineri och nolltolerans...
Och visst var det lite så också även om inte på värsta viset, men för vår del så handlade det om köttfärssås, kaffekask och Europe! I alla fall hela lördageftermiddagen/kvällen... =)
Låten ger mig rysningar över hela kroppen!!! Och vilka minnen, de kommer inte lämna mig så länge jag lever!!!
Trots att det även fanns med tok och ledsamheter så är det bland det roligaste jag gjort i mitt liv, jag ångrar inte en sekund!!! =D
TACK KÖTT'N för att du påminde mig och gjorde min dag lite bättre!!! =)



Kommentarer
Evis

Yeahhh!!! Gillar köttfärssås, kaffekask och Europe! =)

2009-10-28 @ 19:40:31
Ullis

Sv; Undrar om d finns nån som inte gör d...??!!! ;P

Den kan inte va rätt ihopskruvad isf... Hahaha! Shit, vicken helg!!! =D

2009-10-28 @ 20:45:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0