29 oktober...

Det är torsdag och den började bra imorse! Fick se och vinka till solstrålen Sofie när jag åkte till jobbet... Det gjorde min dag!!!
Nu har jag gjort helg!!! Fett najs!! =D
JAG ÄR LEDIG IMORRON!!! Såå skönt!
Kvällens program ser ut enligt följande;
>Ta hand om disken
>Packa en väska med kläder till imorron, tänker spendera natten hos mor & far... Och jag tar med lite tvätt också, hoppas det är ok mamma...?! ;) Jag sover där för att vi nämligen ska åka till Valbo imorron hon och jag... Det gillas!!! =)
>Möta upp Eva för en tjejkväll på stan... Lite erbjudanden i butikerna och sånt, kanske kan övertala henne till en fika också... ;P
Fan det känns som att jag håller på bli förkyld... Rethosta... =/
Har inte tid med nåt sånt!!! Bort med skiten!!

Valbo imorron som sagt, ska ha ett nytt sofföverdrag bland annat...
Sen har ju "brannkålen" sin höstfest imorron och var ska sleven vara om inte i grytan...???!!! KLART JAG SKA DIT!!! =)
Jag tror det kommer bli en superbra kväll, mycket folk och förhoppningsvis lite nya intressanta ansikten!!!



Kommentarer
Caroline

Åh taack :D blev inte sån stor skillnad i färgen, lite mörkare bara :) men skönt att slippa den döda råttan som låg i hårbotten. men nästa gång då blire färgen du tyckte! :D



hoppas du ska på Statt å röja ikväll! :D

kraam!

2009-10-31 @ 13:52:54
URL: http://carolinerosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0