7 oktober...

Som egentligen blitt 8e... Men det skiter vi i nu! =)
Bra vecka det här! Redan över halvtid... Snart helg igen, skönt!
Vad har hänt idag då...?!
En helt vanlig dag på jobbet först... Hämtade ett paket från H&M innan jag åkte hem, provade och allt satt perfekt!!! Bra, nu har jag lite kläder till mina kommande event! Skulle behöva ett par skor också, men det får vi se...
Snodde ihop lite mat, köttfärsgratäng som jag åt lite av innan jag gav mig iväg på pump med Anna... Å tusan va bra det kändes att träna!!! Antar att jag har träningsvärk imorron, men det gör inget! Hennes pass är super, musiken passar så jävla bra! Kommer en ny favorit här nedan, man bara rycks med och kör på så mjölksyran sprutar!!! =) GILLA!!!
Efter pumpen bjöd Jossan på fika! Ett trevligt inslag i vardan liksom! =)
Mackor, kladdkakemuffins och kaffe! TUSEN TACK, DET VAR GRYMT GOTT!!! Satt som en smäck!
Och sen skvaller naturligtvis!!! Fan, jag har ju varit borta i en vecka... Och grejer hade det hänt, trevligt!!! ;)
Nästa gång är det min tur sa vi... Att bjuda på fika alltså, för nåt smaskigt skvaller finns inte mycket underlag för i mitt liv... Men vem vet...?! Eller hur sa vi, Malin...?! Remmar till alla skor va?! ;P

Måste nog sova lite också...
Go'natt!!!

 



Kommentarer
Caroline

Åh nu kom du med ett riktigt bra musiktips måste ja säga Ullis. grym låt ju! man tackar!! :D kraam

2009-10-09 @ 13:20:03
URL: http://carolinerosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0