8 oktober...

Nån som vet var jag gjort av kabeln till min mp3-spelare...?!
Hade den när häromdagen när den satt på laddning i datorn, men imorse va den puts väck! Har letat den ikväll också, men den är spårlöst borta...! =S
Tur jag hade en annan kabel som funka, så jag fick in min nya favvo i spelarn! Hur skulle min promenad tur & retur till Vågbro annars funkat...?! Hemvägen gick Bulletproof på repeat en halvtimme!!! =D
Tycker själv att jag fick upp ett jäkla tempo tack vare den! =)

Har varit till frissan idag... Därav promenaden om det va nån som undrade varför i hela friden jag gått till Vågbro tur & retur... Finns en annan anledning, men den måste få godkänt först innan den går att genomföra... ;P
Håret då?!
Jo, jag är skitnöjd! Ny färg eller egentligen nya färger och lite klippning så håret känns fräscht nu! Skönt!

Kollade nyss in Lyxfällan...
Jag ska aldrig sätta mig i en sån situation då man lever långt över sina begränsningar...
Nästan så jag får dåligt samvete för att jag gjorde av med mycket pengar på semestern, trots att jag vet att jag har de pengarna sparade... Å ännu fler grejer är det på gång också, men jag klarar det!!! =)

Nu ska jag faktiskt krypa ner... Har blivit sent flera kvällar nu, så jag tänker passa på!!!
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0