9 oktober...

FREEEDAAAG!!! =D
Efter jobbet och här börjar veckans bästa!!!
Ikväll blir det god mat, "nån kall" och lite godis!
Har jag minsann gjort rätt för, så det så! Tvättmaskinen går för fullt, resväskan är urpackad och kläderna sorterade i tvätthögar, gruvar mig för disken men den ska undan, dammsugarn ska fram - eller den är redan framme men den ska användas, golven ska torkas och det ska dammas...
Sen ska jag minsann tippa omkull mig i soffan och njuta av helgen till Idol!

Har redan öppnat en öl...
Blev lite bekymrad för jag hittade kabeln till mp3-spelaren, som jag nästan vände upp å ner på hela lägenheten igår för att hitta... Nu när jag kom hem, låg den plötsligt helt synligt på sängen... =/
Känns som att jag inte är ensam här hemma, fast jag egentligen är det... Har märkt det förr, men nu funderar man ju ännu mer! Synd bara att den som är här inte hjälper mig med tvätt, disk och städ mm... ;)
Hoppas det är mormor så det inte är nån okänd... Det är lite läskigt!

Var in på Lindex när jag var och handlade...
Såg en sån läcker top på nätet som faktiskt fanns här! Provade den, men nja... Jag ser ju ut som en padda!!! Så jag hängde tillbaka den...
Tjejerna i kassan hade sett mig ta in den i provhytten och frågade hur den var... Jag sa att jag såg ut som en padda, men fick till svar att jag inte alls gör det! TACK SÅ MYCKET!!! Komplimanger värmer, har fått i alla fall två för håret idag också!!! =)
Men provhytter är inga hitar!! Det där ljuset... En veckas sol & bad va som bortblåst...! No good! =(
Men bli inte förvånad om jag åker tillbaka imorron och gör ett nytt försök med kanske ett par brallor till också... ;P

Fick skrapa rutorna imorse också...
Tur att pappan var på curlingresa i vintras så han fick lite mutor... ;)
Jag tog tacksamt emot paketet med mössa och isskrapa, tror jag ska ringa sponsorn och tacka faktiskt för skrapan va riktigt bra!!! =D




Å nu...
Tebax te disk å städ...




Kommentarer
Caroline

Ja verkligen, man blir på riktigt bra humör av den!! =) den va grym! har kört den på repeat heela tin nu ja! :P Ha en kanon helg du med, kraam!!

2009-10-10 @ 09:08:04
URL: http://carolinerosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0