Adjö, VM 2010...

En helt ok match ändå... Ett par läckra mål!!! Längesen vi fick se några såna... Men idag hände det plötsligt, när det redan är för sent! =(
Livet går väl vidare utan Sverige i VM, men det känns bra surt...
God mat, kall öl och MYCKET TREVLIGT SÄLLSKAP - TACK FÖR DET!!! =) Så det har ändå varit en bra kväll och seger blev det ju även om det inte räckte till...
Den där magkänslan dock... Måste ha varit en fis på tvären eller nåt, för den var då helt fel... Nog för att det var mycket folk på Olles, men inte vad jag trodde skulle vara där efter min känsla... ;)

Träningen gick också bra!
Först 20 min i bra tempo på löpbandet, sen Annas pump... Alltså jag gillar det som fan!!! (Har jag sagt flera gånger förr, men det tål att upprepas!) Musiken är klockren verkligen!!! Precis vad som behövs för att man ska ta i det där lilla extra... Även om jag inte orkar hela tiden, men jag kör tills mjölksyran sprutar!!! =)

Har missat både Grey's och vampyrerna ikväll tyvärr, men det gör inget...
Vampyrerna kan jag se på webb-tv och Grey's går i repris på söndag, kan hända att jag missar det då vi har fotbollsträning men jag har missat så många avsnitt förr så vad gör det om jag missar ett till... Får väl köpa boxen sen...! Har jag ändå tänkt göra... ;)

Nu ska jag i alla fall sova, drömma nåt trevligt kanske...?! =P
En ny arbetsdag imorron som startar med massage!!! TACKAR!!!
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0