Onsdagkväll...

Strax en fullbordad sådan... Väntar bara på Grey's och True Blood sen så... =)
Fixade en macka med tonfisk och purjolök i järnet efter jobbet, tänkte den skulle bli bra att träna på... Min plan var ju löpning före pumpen och det funkade! 30min löpning på bandet blev det och 1tim pump efteråt... Känns jävligt bra nu!!! Jag är redo för tv-soffan!!! =)

Är på hugget med musik idag också...
Här kommer en av mag-låtarna från passet, tänk er plankan till den här... =) GRYM!!!


Synd att jag missade dig där... Hade ju varit trevligt att få säga 'hej!', men förmodligen kommer fler tillfällen bjudas...?! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0