Tisdakväll...

Och jag väntar på att det ska bli lite tv...
Tycker jag är värd det efter att ha varit otroligt duktig idag, hör bara här;
Lyckades först fixa en rapport på jobbet efter många försök, mycket slit och ett och annat utbrott... Men jag lyckades tillslut!!! Får nog tacka min bästa egenskap - ENVISHETEN - för det!!! =D

När jag kom hem snodde jag ihop en potatis- & purjolökssoppa som jag också åt med ett par ostmackor till, idag du Emelie blev det regelbundet ätet i alla fall... ;P

Hade ju planerat in en löprunda till kvällen, men eftersom jag åt så fick jag helt enkelt avstyra den... Istället blev det en promis i skapligt tempo i 1h och 10min, har varit överallt och ingenstans... Spanat lite...! ;P
Kallt och härligt ute å det var jävla bra brallor jag köpte! =)

Näh, nu ska jag ta en varm dusch...



Kommentarer
..:Sarah:..

jAAA men låten är ju så jävla bra!! :D man blir glad.

2009-10-14 @ 00:36:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0