1 september...

Kände ni hur det kändes?!
Att säga 1:a september... Huuua, nu är sommarn slut på riktigt! Även om man inte kan tro det just idag då det varit riktigt varmt och skönt!!! Nu ikväll, när vi åkte hem från träningen typ vid 21-tiden så vare 18 grader ute... Vette fan om det varit så varmt nån kväll på hela sommarn?!
Bra träning förresten tjejer!!! Även om vi i min grupp blev sittandes länge i snacket, men jag tror det är välbehövligt!
Vänsterdojan pajade idag också, så för att klara de sista matcherna denna säsong så MÅSTE jag köpa nya... Och då blir det en säsong till alltså!!! =D (Om jag inte säljer dem bättre begagnade på Blocket sen alltså... ;P)
Tror att mina ord om Härdin här hjälpte också, för hon dök upp på träningen idag! Vår lilla Duracell-kanin... =D

Första dan utan sommartid på jobbet idag... (Då menar jag arbetstid - sommartid och inte att man ställer om klockan... Hänger du med nu, Hanna?! ;P)
Det gick faktiskt rätt bra ändå och imorron kommer det gå ännu bättre, för då känns det som det aldrig varit annat!

Jahapp... Är väl inget mer kvar av den här tisdan heller, annat än att sängen kallar...
Så jag säger go'natt!!!

Eller förresten...
Har hittat en resa den 28e september, Ayia Napa - Cypern... Prissänkt 1 500 kr, men vi avvaktar lite så kanske vi kan boka ett lyxigare hotell till ett bra pris... ;P


Kommentarer
Caroline

Haha äh geere nu! Kör baa!! :) inte ska du bli nå smalare heller, de ska synas att man lever vettu!! Vältränad kan man alltid satsa på, men inte smalare :D så hör av dig när modellnerven rycker!! ;)

2009-09-02 @ 09:07:44
URL: http://carolinerosen.blogg.se/
Lena

Hej hej, va kul att du tycker om mina "projekt" har flera på gång just nu också så de kommer mer bilder snart... Så kul när "läsare" ger sig till känna =) Ha de!!

2009-09-02 @ 14:27:11
URL: http://softnorth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0