10 september...

Måste kvicka mig nu innan det hinner bli 11e... =)

Vi börjar med gårdagkvällen då...
Hmmm... Ingen höjdarmatch va?! Okej, det blev seger... Men man ville ju ha LIIITE MEEER!!! =/
Maten var toppen!!!
Sällskapet fantastiskt som vanligt!!! TACK TJEJER, VI GÖR OM'ET SNART IGEN!!! ♥
Herr Öl och jag träffades 3ggr också under kvällen och pratade lite strunt... ;)
Men jag var ändå hemma i skaplig tid, blev dock sittandes lite för länge för att jag skulle hinna hem och se True Blood men det gör inget! Finns ju på SVTPlay... Såg i alla fall sista 20, men har kollat in resten idag och jag måste säga att jag är helt faschinerad!!! Sitter som förtrollad framför skärmen, jag erkänner!!! Egentligen så är det bara skit, men jag kan bara inte hålla mig!!! Det är såå jävla läckert!!! =P

Har tränat fotboll ikväll... Gick bra! Uppvärmning med fystränarn igen och jag säger då bara det... =) Han kan han!!! Sen mycket spel och avslut! Derbydags på söndag igen så det är bara att börja ladda!!! Skulle sitta fint att åka hem ifrån Trönö på söndag kväll med 3pinnar i bagaget... Känn på den hörrni!!! =D

Imorron är det fredag igen!!! Jihoooo!!!
Go'natt!!!


Dagens garv:
Händelsen utspelar sig på jobbet...
Vår lokal sitter ihop med en annan firmas lokal(egentligen är det samma, men vi har delat av den) och det är liksom öppet uppe mot taket så man hör varandra väldigt väl...
Imorse när en av grannpojkarna kom in och uppenbarligen skulle på toaletten så hörde vi följande; "Sitteru å bajser...?" Varpå den andra svarar; Jaaaa...
Gissa om det var tre stycken på vår sida väggen som bröt ihop av skratt... =D
Bajshumor jag vet, men jag kände att det behövdes idag... =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0