11 september...

Ett datum som jag tror man aldrig kommer glömma...

Men det är i alla fall fredag!!! Me like!!! =)
Helgen är fylld av fotboll så den kommer gå tokfort igen, men huvudsaken är att man får vara lite ledig!
Kvällen har spenderats i tv-soffan... Har sovit lite också faktiskt! =)
Men jag har avverkat Idol, reprisen av True Blood blandat med nya Kändisdjungeln men det var så jävla äckligt emellanåt så jag klarade inte av att se så mycket... Föredrar vampyrer faktiskt framför larver, skalbaggar och andra äckliga kryp!!! =S
Men det gör ju inte direkt ont att se på Rafael Edholm... ;P

Det blir Sundsvall imorron... Kunde inte stå emot Coach när han hörde av sig idag... Han vet precis vilka knappar han ska trycka på! ;P
Sa nej vid förfrågan till söndan också så jag spelar från start... Tydligen har vi ett överflöd av backar och mittfältare där jag brukar spela så jag får stå tillbaka för anfallsspelarna, eftersom jag inte är särskilt anfallsglad själv! Det blir nog bra! Vill ju ha en seger med hem så... Då behövs ju att vi gör mål också! =)
Kanske är dum, för det finns ju de som inte är lika angelägen som jag när det gäller träningar och bortamatcher som egentligen borde stå tillbaka i första hand men vad gör man inte för laget...?! Tror i min enfald att jag har tillbaka en vacker dag det som jag ställer upp...

Näh, om jag kanske ska ta itu med lite disk innan jag kryper ner... Det är ju faktiskt trevligare att stiga upp imorron om det är rent på bänken!

Sofie!!!
Du är fantastisk!♥
Tack för att du bryr dig!!!
Och du... Vi rensar... Nollställer rubbet, åsså hoppas vi på följande och kör!!! =)




Kommentarer
Rosa

Kan inte finnas ngn som har ett större Mohedshjärta än dig.Kör hårt o stort lycka till idag/Kramiz

2009-09-12 @ 09:19:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0