14 september...

Å dålig uppdatering i helgen... Tiden räcker inte till, eller igår har jag hunnit om jag velat/orkat men datorn va faktiskt inte igång på hela dan! =O
Vet ni...
Om exakt 2v så sitter jag inte här å fryser heller... Hoppas att jag ätit en god middag och druckit Carlsberg eller nåt annat gott och kanske sitter och jäser på balkongen och laddar för morrondans sol och bad!!! 8D
Fy fan va jag längtar!!!

Här kommer en liten sammanfattning av helgen dårå...
Först lördag. Sov rätt länge, bästa med lördagar är sovmorgon! Åt frukost till Melrose Place, näst bäst med lördagar... Hämtade upp Jossan och gjorde ett besök på Bolaget, köpte två kassar gott och blandat till kvällen! =)
Sen hem en snabbis så Jossan fick låna datorn, stackarn har ju ingen själv... Innan vi sen åkte till Vågbro och åt världens bästa lunch... LASAGNE!!! ♥ Hopp in i bussen och drog vidare mot Sundsvall och match mot Sund...
Spelade hela första halvlek, känns skönt och det gick bra! Jag är nöjd med min insats... Vi hade 1-2 i paus, men tyvärr så hann det bli 4-1 innan domaren blåste av matchen... Synd för vi gör en jättebra match! Men som så många gånger förr den här säsongen så vill det sig inte riktigt! =/
Lyckades, efter inte alltför mycket tjat, övertala Jossan till att hänga med på galej... Så förfesten blev hemma hos henne till och med... =)
Supertrevlig kväll!!!
Dock funderar jag lite över vad det är för kompisar man har, när en efter en berättar att de minsann träffat på en person som jag finner mycket intressant och ingen säger nåt till mig!!! Grrrr!!! SKÄRPNING FÖR FAN!!! ;P
Värst av allt är att jag befann mig alldeles i närheten själv också och har totalt missat... TYPISKT!!!

Söndag och sällskap när jag vaknade trevligt! Lite taskigt dock att jag fick sova i soffan och ni i sängen... ;) Men jag frös så in i helvete när jag vaknade där på natten utan täcke... =)
Ni är helt fantastiska killar! Såå jävla trevlit å umgås!!! Mera sånt åt folket!!!
Sofie kom förbi på lunchbesök innan hon åkte till samling i Trönö... Det var ju derby igår... Mitt "vanliga" lag spelade juh... Vi pratar inte mer om den matchen ok?! Vi fick stryk med 8-1 och helt ärligt så var det den sämsta match jag nånsin sett!!! På gränsen till skämmigt faktiskt... Ingen bra insats av oss där, men men...
När vi mötte Östersund på bortaplan och fick spö med 15-1 så var vi mycket bättre, tro det eller ej!!!
Vi tröståt på Aspendos och det blev en pizza!!! Åt helvete med viktnedgången som varit så bra... Vågade inte väga mig imorse efter lördagens fest, nattamat och pizza på det... Tar det imorron och hoppas att jag står stilla i alla fall!!! Har ju ändå tränat idag så... ;)

Nu väntar sängen på mig...
Veckans värsta imorron igen...
Go'natt!!!



Nån som vill köpa kokosbollar förresten... Har 10 kartonger hemma, 1 för 60:-- eller 2 för 100:--, hör av er vettja!!! =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0