15 september...

Dan började ju inte bra...
Läste Aftonbladet när jag kom till jobbet...
"Patrick Swayze död inatt" Han var ju en av mina favoriter från det glada 80-talet! ='(
Hur många gånger har man inte sett Dirty Dancing... Ghost... Youngblood - även om jag inte gillade honom där efter hans fula tackling mot Robban...
Måste bli en nostalgisväng igen med lite Dirty Dancing...

Har sålt 4 kartonger kokosbollar! TACKAR!!! =D
Ska ha 2 med mig i helgen också, så det är bara 4 kvar nu... Ska kanske knacka dörr för att få ut dem! ;)

Vilade lite middag efter jobbet... =)
Sen svidade jag om och drog iväg på en löprunda... Totalt 47 minuter blev det!!! Gissar på runt 7km... Tror ni att jag är nöjd!!! Gick huur bra som helst! Knappt anfådd när jag kom hem, men bra sliten i rygg å rumpa. Asfalt är inge bra skit det, ändå var det lite grus också men ändå för lite!

Har kollat Idol från Gävle...
Och min favorit är klar!!! Johan, Plattsättare, 30 år, Jihdes lillebror... Jo, jag tackar!!! Singel...???!!! ;P

Nu ska jag fixa lite nudlar till matlåda, kycklingen är redan klar!
Har ätit ute nu 2dagar, det går inte! Kunde inte motstå Paltbröd på CFL idag, det bara var så! =)
Vägde mig imorse... Jag plussade... Tur att jag inte steg upp på vågen igår!!! På't igen bara!!!
Onsdag igen imorron hörrni, härligt och ni vet ju vad det betyder...! VAMPYRER!!! ;P

Till sist;
Kollegan visade mig detta också imorse...
Lika som bär...
Om de där två är lika, så kommer jag i fortsättningen säga att jag är lik den yngre varianten istället för som jag säger nu den äldre och lite större!!! Känns jävligt bra ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0