16 september...

Det är onsdag och halva månaden har gått!!! Snart dags för lönen att komma in på kontot och att betala räkningar igen... Tjohej, det säger bara svisch!

Dagens träning bestod av 1timme pump... Alltid lika kul!!! Å jobbigt!!! Men jävlar va bra det ska bli!!! =)
Har gått igenom taxfreekatalogen, skrivit ner en del både till ut- och inresan... ;P
Men jag ska kolla den igen, ifall att jag missat nåt! 
Nu väntar jag på vampyrerna... Och som jag förstått så kliver han in i handlingen i kvällens avsnitt, han som gjorde mig intresserad av den här serien från början... ALEXANDER SKARSGÅRD!!! =P
Hoppas att han uppfyller förväntningarna nu bara...

Såg att SVT ska visa Dirty Dancing på fredag... Vi har bokat in oss på den, Madde och jag! Sorry, Magnus... Tror du snällt får sitta med oss faktiskt för nåt annat program blire då inte! ;P

På återhörande hörrni!




Om du bara visste va jag skulle vilja byta plats med dig A...
Och som jag undrar vad som hänt...?! För ett tag sen så fanns det inte på världskartan...
Men lova att ta väl hand om han!!! Han är ju nåt lite extra serru, men det visste ju du redan... =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0